• 19-05-2009, 10:09:56
    #1
    Sarışın kızın kaykay macerası ve hazin sonu...

    Giriş Yap | Facebook

    Facebook haricinde izlemek isterseniz ;

    Sarışın kız
  • 19-05-2009, 10:19:05
    #2
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    o ne ya off ki ne off içim bir garip oldu
  • 19-05-2009, 10:21:20
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Offf, görmek istemiyorum :S :R

    Çok kötü, gerimidir nedir..

    Bu arada sarışın değildi sanki :S

    Diğer geride çekiyo ya :S
  • 19-05-2009, 10:23:53
    #4
    aptallıkdan başka birşey değil ya
  • 19-05-2009, 10:30:20
    #5
    Üyeliği durduruldu
    devamında ne oldu acaba(:
  • 19-05-2009, 11:14:44
    #6
    Şahan Gökbakar'ın bi tiplemesi vardı hani bağırıyodu:
    *Aman Tanrııııııııııımmm!!!!!!!! Allaaa Allaaa Allaaa...
  • 19-05-2009, 13:36:02
    #7
    @Dabulyu bence sarışın iyi bak
  • 19-05-2009, 13:39:55
    #8
    sarişinmi bilmem ama aptalik abidesi olduğunu anladim
  • 19-05-2009, 13:44:08
    #9
    Üyeliği durduruldu
    DarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Dabulyu bence sarışın iyi bak
    Yok bakmayım ben dayanamam bi kere daha aynı görüntüye , aslında olayın sarışınlıkla alakası yok..

    Konuyu açan arkadaşın sarışınlara karşı alerjisi var sanırım

    Ayağı korkuluğun arasına girmişti, uf hatırlaması bile hoş değil