Konu
Sarışın kız :|
19-05-2009, 11:14:44
#6
zayrog
Şahan Gökbakar'ın bi tiplemesi vardı hani bağırıyodu:
*Aman Tanrııııııııııımmm!!!!!!!! Allaaa Allaaa Allaaa...