• 07-03-2009, 00:21:03
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Çok sevdiğim Kemal Sunal'ı bu güzel karikatürle anmak istedim, geyik denirmi bilmiyorum, ama bütün filmlerinde olduğu gibi yine düşündürdüğü bi sahneden alıntıdır ...

    konu yanlış yerdeyse özür dilerim ...
  • 07-03-2009, 11:10:00
    #2
    Üyeliği durduruldu
    eyw
  • 07-03-2009, 11:20:10
    #3
    Film aklıma gelmediği için söylediklerini anlamadım; ama çizim gerçekten çok iyi.
    Tebrikler.
  • 07-03-2009, 11:29:01
    #4
    İşte kemal sunalın en iyi filmi birde buraya bakın
    https://www.r10.net/maxigeyiq/328886-kemal-sunal.html