Çok sevdiğim Kemal Sunal'ı bu güzel karikatürle anmak istedim, geyik denirmi bilmiyorum, ama bütün filmlerinde olduğu gibi yine düşündürdüğü bi sahneden alıntıdır ...

konu yanlış yerdeyse özür dilerim ...