• 06-03-2009, 17:54:17
    #10
    Üyeliği durduruldu
    kalitesiz bir resim
  • 06-03-2009, 18:05:43
    #11
    biz eskiden bunların +18 yazılı olanlarını yapardık +18 resimler diye yazardık
  • 06-03-2009, 18:07:04
    #12
    hadi ama daha iyisini yapabilirsin
  • 06-03-2009, 18:09:22
    #13
    ilgincc bir bakis acisi
  • 06-03-2009, 18:15:01
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Ölmek istiyorum
  • 06-03-2009, 18:17:11
    #15
    Forumu bakıma almalılar )
  • 06-03-2009, 18:19:04
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ahaha bune yaa van minüt
    benim için r10 bitmiştir.
    Bidaha gelmem r10'a
  • 06-03-2009, 18:43:47
    #17
    espirinin dibine vurmuş abi ya
  • 06-03-2009, 18:56:39
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Şimdi kardeşim Photoshop'ta web 2.0 kurallarına göre yapsaydın sonracığıma yansıma efekti felan verseydin. Eminim daha hoş olurdu.
    Hatta 2005'ten kalma PS derslerinden buz efekti ver.