Şimdi kardeşim Photoshop'ta web 2.0 kurallarına göre yapsaydın sonracığıma yansıma efekti felan verseydin. Eminim daha hoş olurdu.
Hatta 2005'ten kalma PS derslerinden buz efekti ver.