• 03-03-2009, 23:36:43
    #10
    Üyeliği durduruldu
    xFaulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    serkay,v4 de resimleri, thumba çeken bi bot ayarlarsan çok iyi olur..patlama olursa gene tüm resimler gitmesin ! videolar gitsede olurda

    zaten resimler ve videoları otomatik çekicek sunucuya fakat şöyle bir proje içerisindeyiz bot patlayana kadar öteki sitenin embed kodlarını kullanıp patlama anında link kaybı olmadan kendi sunucunuzdaki flvleri kullanıma geçirmeniz yalnız ne hikmetse 3 saattir hiç bişy yapamıyoz muhabbet etmekten
  • 04-03-2009, 08:53:21
    #11
    Üyeliği durduruldu
    bekliyoruz