serkay,v4 de resimleri, thumba çeken bi bot ayarlarsan çok iyi olur..patlama olursa gene tüm resimler gitmesin ! videolar gitsede olurda
zaten resimler ve videoları otomatik çekicek sunucuya fakat şöyle bir proje içerisindeyiz bot patlayana kadar öteki sitenin embed kodlarını kullanıp patlama anında link kaybı olmadan kendi sunucunuzdaki flvleri kullanıma geçirmeniz yalnız ne hikmetse 3 saattir hiç bişy yapamıyoz

muhabbet etmekten