Kıymetlimissssss - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kıymetlimissssss
10
●
470
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
Kıymetlimissssss
1
2
05-03-2022, 23:42:01
#1
Misafir
Hurtech
,
MeSeGeMedya
ve
atayuvanc
bunu beğendi.
3 kişi
bunu beğendi.
05-03-2022, 23:43:12
#2
esrefyasa
harbi yağ bulamazsak yemek nası yabacaz
05-03-2022, 23:47:16
#3
Caxing
esrefyasa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
harbi yağ bulamazsak yemek nası yabacaz
Haşlama, ızgara
05-03-2022, 23:47:58
#4
hazarardatuysuz
Bu devrin en büyük icadı artık airfryer oldu. Yağdan tasarruf ve ekstra olarak aynı klasmanda pişirmesi bence yağlı ve sağlıksız yemektense az yağ ile lezzetli ve daha sağlıklı yemek olacaktır
05-03-2022, 23:52:54
#5
tunatun
Kardeşim sağolsun spora gidiyor evde yağlı yemeek yiyemiyoruz hep kuru
06-03-2022, 00:01:06
#6
eyefive5
yağ zammı beni etkilemiyor zaten yağsız yiyorum. göz damlası şişesine yudum resmi görselleyen vardı 5 ml
06-03-2022, 00:02:01
#7
Misafir
eyefive5 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
yağ zammı beni etkilemiyor zaten yağsız yiyorum. göz damlası şişesine yudum resmi görselleyen vardı 5 ml
Bende hep 50 liralık alıyorum zaten
eyefive5
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
06-03-2022, 00:04:31
#8
OzeL
Üyeliği durduruldu
Kuyumcudan altın alacağıma, evin bir odasına yağ depolayacağım karar verdim artık. Altın zengini olacağıma, yağ zengini olmayı tercih ediyorum.
06-03-2022, 00:05:51
#9
Misafir
OzeL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kuyumcudan altın alacağıma, evin bir odasına yağ depolayacağım karar verdim artık. Altın zengini olacağıma, yağ zengini olmayı tercih ediyorum.
Yağ gibi aziz olun hocam
OzeL
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler