• 05-03-2022, 23:42:01
    #1
    • Hurtech
    • MeSeGeMedya
    • atayuvanc
    Hurtech, MeSeGeMedya ve atayuvanc bunu beğendi.
    3 kişi bunu beğendi.
  • 05-03-2022, 23:43:12
    #2
    harbi yağ bulamazsak yemek nası yabacaz
  • 05-03-2022, 23:47:16
    #3
    esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    harbi yağ bulamazsak yemek nası yabacaz
    Haşlama, ızgara
  • 05-03-2022, 23:47:58
    #4
    Bu devrin en büyük icadı artık airfryer oldu. Yağdan tasarruf ve ekstra olarak aynı klasmanda pişirmesi bence yağlı ve sağlıksız yemektense az yağ ile lezzetli ve daha sağlıklı yemek olacaktır
  • 05-03-2022, 23:52:54
    #5
    Kardeşim sağolsun spora gidiyor evde yağlı yemeek yiyemiyoruz hep kuru
  • 06-03-2022, 00:01:06
    #6
    yağ zammı beni etkilemiyor zaten yağsız yiyorum. göz damlası şişesine yudum resmi görselleyen vardı 5 ml
  • 06-03-2022, 00:02:01
    #7
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yağ zammı beni etkilemiyor zaten yağsız yiyorum. göz damlası şişesine yudum resmi görselleyen vardı 5 ml
    Bende hep 50 liralık alıyorum zaten
    • eyefive5
    eyefive5 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 06-03-2022, 00:04:31
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Kuyumcudan altın alacağıma, evin bir odasına yağ depolayacağım karar verdim artık. Altın zengini olacağıma, yağ zengini olmayı tercih ediyorum.
  • 06-03-2022, 00:05:51
    #9
    OzeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kuyumcudan altın alacağıma, evin bir odasına yağ depolayacağım karar verdim artık. Altın zengini olacağıma, yağ zengini olmayı tercih ediyorum.
    Yağ gibi aziz olun hocam
    • OzeL
    OzeL bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.