Bu devrin en büyük icadı artık airfryer oldu. Yağdan tasarruf ve ekstra olarak aynı klasmanda pişirmesi bence yağlı ve sağlıksız yemektense az yağ ile lezzetli ve daha sağlıklı yemek olacaktır