Grup Hepsi - Yalan :D
19
●494
- 04-01-2007, 02:10:27Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.valla ne biliyim ilginç bir çalışma yani figürler falan çok şey kendi değerinde yani.
bence kimse yapamaZ bunu yani
Powered by burhan altintop - 04-01-2007, 02:35:31Üyeliği durdurulduUfux yaw bıyıkların çıkmış onlarıda bir kes

Ayrıca o okul kıyafetli çocuk tam bir ajdar
- 04-01-2007, 02:57:29Üyeliği durdurulduaman bea kardeşim böyle bi şeyi niye r10'a koyarsın ki ?
ben bile yapmam böyle bi şey
- 04-01-2007, 20:27:30Üyeliği durdurulduişte konunun en güsel yorumu.......LoRD_YenGeC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Buyrun Sizde İzleyin
(Siyah Kazaklı Benim
