• 04-01-2007, 02:05:27
    #10
    harbiden çok kötü be
  • 04-01-2007, 02:10:27
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    valla ne biliyim ilginç bir çalışma yani figürler falan çok şey kendi değerinde yani.
    bence kimse yapamaZ bunu yani
    Powered by burhan altintop
  • 04-01-2007, 02:14:09
    #12
    Alıntı
    Arkadaslarla, 1 Video Cekelim Dedik Buyrun Sizde İzleyin (Siyah Kazaklı Benim )
    bu lafa koptum videoyu izledikten sonra
  • 04-01-2007, 02:19:58
    #13
    bu arada süeter değil mi o
  • 04-01-2007, 02:35:31
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Ufux yaw bıyıkların çıkmış onlarıda bir kes
    Ayrıca o okul kıyafetli çocuk tam bir ajdar
  • 04-01-2007, 02:57:29
    #15
    Üyeliği durduruldu
    aman bea kardeşim böyle bi şeyi niye r10'a koyarsın ki ? ben bile yapmam böyle bi şey
  • 04-01-2007, 20:19:51
    #16
    Hic Kibarlık Yok Sizde Kardeslerim Suan Yüzümü Görseniz KıpKırmızı Bi Sekil Almis Höööööhhhhhhhhhhhhh Bune Yorumlar Bea 1 video Cekelim Dedik Burnumuzdan Getirdiniz ..
  • 04-01-2007, 20:23:33
    #17
    Alattınız çocuğu sonunda
  • 04-01-2007, 20:27:30
    #18
    Üyeliği durduruldu
    LoRD_YenGeC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla ne biliyim ilginç bir çalışma yani figürler falan çok şey kendi değerinde yani.
    bence kimse yapamaZ bunu yani
    Powered by burhan altintop
    işte konunun en güsel yorumu.......