LoRD_YenGeC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
valla ne biliyim ilginç bir çalışma yani figürler falan çok şey kendi değerinde yani.
bence kimse yapamaZ bunu yani
Powered by burhan altintop
işte konunun en güsel yorumu.......