rhomantic adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Nickin iyisini kaptım
62
●5.534
- 30-01-2022, 17:41:27Bu forumda en ufak şüpheli hareketi bile izlenimleyip reportlayan biriyim. Ancak arkadaşı biraz gereksiz sıkıştırmışsınız bence. Ben de ilk üye olduğumda https://www.r10.net/off-topic/216269...a-gidiyor.html şu konuyu açmıştım. Bunu bilmek, böyle giriş yapmak multi olduğunu göstermez.
Hoş geldiniz. - 30-01-2022, 17:58:31Hocam art niyet aramanıza gerçekten gerek hiç yoktu gerçekten kırıcı buldum bu yorumunuzu çünkü ben @NFT; nickli arkadaş ile bir ticaretimiz sonrasında kendini gerçekten çok samimi buldum ve aramıza katılmasınıda doğru buldum kişilik olarak çok güzel bir insan olduğunu düşündüğüm için davetiye gönderdim benim multi üyelikle falan işim olmaz kimse yanlış anlamasın lütfen burada art niyetlik bir durum zaten yok yukarıdaki bazı arkadaşlar zaten bu basit durumu olması gerektiği şekilde yorumlamış bir ticaret sonrasında kişiliğini güzel bularak davet gönderdim sorun yok yani ???Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-01-2022, 18:00:09Olay tam olarak bu hocam gerçekten çok üzüldüm insanların bu şekilde yorumlamasınaneto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-01-2022, 20:29:41Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hocam r10 da kaliteli hizmet verirsen, yaptığın iş karşı tarafı memnun ederse bir işine yarar başka türlü bir işine yaramaz. Aklına bu nicki satayım gibi bir şey geliyorsa forum kurallarını detaylıca okumanı tavsiye ederim. Forumda bazen sıkıntı yaşayıp, bazen de ölücülerle muhattap olsak da çok iyi hizmet veren kişilerde bulunmakta. Senin de hedefin kendini geliştirmek olsun.
Heyecanınızda haklı görüyorum. Nick bir işe yaramasa da karizması ilerde iş görür, NFT ile ilgiliysen kendi alanınla uyumlu olmuş olur