Bu forumda en ufak şüpheli hareketi bile izlenimleyip reportlayan biriyim. Ancak arkadaşı biraz gereksiz sıkıştırmışsınız bence. Ben de ilk üye olduğumda https://www.r10.net/off-topic/216269...a-gidiyor.html şu konuyu açmıştım. Bunu bilmek, böyle giriş yapmak multi olduğunu göstermez.

Hoş geldiniz.