Hocam r10 da kaliteli hizmet verirsen, yaptığın iş karşı tarafı memnun ederse bir işine yarar başka türlü bir işine yaramaz. Aklına bu nicki satayım gibi bir şey geliyorsa forum kurallarını detaylıca okumanı tavsiye ederim. Forumda bazen sıkıntı yaşayıp, bazen de ölücülerle muhattap olsak da çok iyi hizmet veren kişilerde bulunmakta. Senin de hedefin kendini geliştirmek olsun.