Vodafone'ye dilekçe - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Vodafone'ye dilekçe
13
●
643
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
Vodafone'ye dilekçe
1
2
08-01-2009, 02:03:55
#1
DoktorTR
08-01-2009, 04:07:55
#2
myrmidon
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
kaysılarımızı kurutmayız
09-01-2009, 22:05:13
#3
Carizma
Üyeliği durduruldu
Bizim köy çirkef bi köy hergün zarar veririz
09-01-2009, 22:08:20
#4
RocK
Üyeliği durduruldu
%100 atmasyon ama güzel.
10-01-2009, 09:11:59
#5
Salihweb
Bu mektub Vodafone'un eline geçse direk dava Sebebi
" Bizim Köy çok çirkef bi köy Dikerseniz Günlük zarar veririr "
demişler
10-01-2009, 09:16:57
#6
ekolforum
Gerekirse kuleye ve çalışanlara tüm pislik ve zararlaı yaparız. Puehehheeh
10-01-2009, 14:57:40
#7
by_wirus
battalgazi vadisi
10-01-2009, 15:07:57
#8
rSl
Üyeliği durduruldu
Yahu o vadafone ve avea'ya bende dilekçe vercem.Benden habersiz hattımı vadofenye taşışmısnız yahuu
(bu gerçek
)
12-01-2009, 01:00:26
#9
tailung
BilgiliHost adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yahu o vadafone ve avea'ya bende dilekçe vercem.Benden habersiz hattımı vadofenye taşışmısnız yahuu
(bu gerçek
)
yok artık
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler