• 20-12-2008, 02:55:31
    #19
    Üyeliği durduruldu
    valla sırf bunu izleyemedim pc dondu diye bu gece bilgisayara fortmat attım
  • 20-12-2008, 03:27:30
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Süper Olmuş Yine A.R.O.G Ve Muroyu Geçer Bu Tekrar Bence Tvde Şubat Diyor Burda 19 Aralık Diyor Bi Çelişki Var
  • 20-12-2008, 04:31:33
    #21
    Sana kabaran birşey var
  • 20-12-2008, 09:25:33
    #22
    istanbulda bu kadar godaman olduğunu görmek beni sevindirdi
  • 20-12-2008, 10:02:14
    #23
    Mercedes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla sırf bunu izleyemedim pc dondu diye bu gece bilgisayara fortmat attım
    Yok artık

    bu arada uçak sahnesi iyidi.
  • 20-12-2008, 10:04:05
    #24
    uçağa " devam et " demesi güzel olmuş
  • 20-12-2008, 10:08:11
    #25
    Üyeliği durduruldu
    süper ya
  • 20-12-2008, 20:42:59
    #26
    Uçak Kapısını kapatım Devam et olayı Süper Çok güldüm Fragmanda o sahneye Sabırsızlıkla bekliyorum
  • 21-12-2008, 12:30:38
    #27
    Bende kesin gidicem bu krizde bu kadar kişiye herşeyini unutturup güldürebiliyo ya gerçekten helal olsun