• 20-12-2008, 01:33:09
    #10
    Uçağa devam et yapması Yıkıldım ya Şahan yine yapmış yapacağını
  • 20-12-2008, 01:39:16
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Geçen sefer de "süper film, harika film" diye arkadaşlarla toplanıp 10 kişi filan gittik.Filmin sadece fragmandan ibaret olduğunu gördük. İnşallah bu sefer de öyle olmaz. !!
  • 20-12-2008, 01:45:50
    #12
    'hayvanım ama evcil değilim' bu sahnede koptumD:
  • 20-12-2008, 01:52:08
    #13
    Sağa gabaran bişey var
  • 20-12-2008, 02:03:40
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Lvp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    [media]http://www.youtube.com/watch?v=HZNCbYR_8Cg[/media]
    Engele takılanlar: [url=http://www.youtube81.com/watch?v=HZNCbYR_8Cg]YouTube81.com :: Recep İvedik 2 Fragman (YENİ 19 Aralık 2008 )[/media]
    Bu adam insan değil zaten fragmanda ben hayvanım ama evcil değilim diyor
  • 20-12-2008, 02:08:58
    #15
    tam anlamıyla süper ötesi yaaa recep ivedik 1 den bile daha güzel olmuş bence..
  • 20-12-2008, 02:12:56
    #16
    hehe yine çok gülecez o levye neydi be öle
  • 20-12-2008, 02:21:18
    #17
    bomba ekspress kasa olayı güzelmiş.
  • 20-12-2008, 02:23:42
    #18
    _nkA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen sefer de "süper film, harika film" diye arkadaşlarla toplanıp 10 kişi filan gittik.Filmin sadece fragmandan ibaret olduğunu gördük. İnşallah bu sefer de öyle olmaz. !!
    evet, fragman çok uzun olmuş. inşallah hepsi bu kadar değildir ve başka fragman çıkmaz umarım. çünkü fragmanlarda filmin tamamını gösteriyorlar neredeyse.

    ama şu anda recep ivedik 1'den çok çok daha komik olduğu kesin