Geçen sefer de "süper film, harika film" diye arkadaşlarla toplanıp 10 kişi filan gittik.Filmin sadece fragmandan ibaret olduğunu gördük. İnşallah bu sefer de öyle olmaz. !!
evet, fragman çok uzun olmuş. inşallah hepsi bu kadar değildir ve başka fragman çıkmaz umarım. çünkü fragmanlarda filmin tamamını gösteriyorlar neredeyse.
ama şu anda recep ivedik 1'den çok çok daha komik olduğu kesin