• 02-04-2021, 13:16:56
    #1
    Tamamen İroni Amaçla Yapılmıştır.
  • 02-04-2021, 13:17:55
    #2
    hocam tasarım kötü olmuş isterseniz mobil vs uyumlu bir konu tasarımı yaparız (şaqa)
  • 02-04-2021, 13:18:17
    #3
    FEY
    🏆 Tasarım Ajansınız 🏆
    ne olacaktı ki hocam webmaster forumunda😊
  • 02-04-2021, 13:18:58
    #4
    yusufengz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam tasarım kötü olmuş isterseniz mobil vs uyumlu bir konu tasarımı yaparız (şaqa)
    hocam konu maxigeyik olunca photoshopu açmaya üşendim paint yetti
  • 02-04-2021, 13:19:03
    #5
    Webmaster forumunda bunların olmaması tuhaf olurdu
  • 02-04-2021, 13:19:39
    #6
    Dreko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Webmaster forumunda bunların olmaması tuhaf olurdu
    10 kavanoz bal 80 TL
  • 02-04-2021, 13:20:54
    #7
    Ekonomi çok iyi neyi beğenmiyorsunuz konularını da dahil et hocam
  • 02-04-2021, 13:20:56
    #8
    bir ara tesbihçiler vardı ki aman aman bunların hepsine rahmet okuturlar
  • 02-04-2021, 13:21:35
    #9
    Yazları sıcak ve sakin, kışları ılık ve kazançlıdır olacaktı hocam