R10 Bitki Örtüsü - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 Bitki Örtüsü
34
●
736
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
R10 Bitki Örtüsü
1
2
3
4
02-04-2021, 13:16:56
#1
ByMalicious
Tamamen İroni Amaçla Yapılmıştır.
02-04-2021, 13:17:55
#2
yusufengz
hocam tasarım kötü olmuş isterseniz mobil vs uyumlu bir konu tasarımı yaparız (şaqa)
02-04-2021, 13:18:17
#3
FEY
🏆 Tasarım Ajansınız 🏆
ne olacaktı ki hocam webmaster forumunda😊
02-04-2021, 13:18:58
#4
ByMalicious
yusufengz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hocam tasarım kötü olmuş isterseniz mobil vs uyumlu bir konu tasarımı yaparız (şaqa)
hocam konu maxigeyik olunca photoshopu açmaya üşendim
paint yetti
02-04-2021, 13:19:03
#5
Dreko
Webmaster forumunda bunların olmaması tuhaf olurdu
02-04-2021, 13:19:39
#6
ByMalicious
Dreko adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Webmaster forumunda bunların olmaması tuhaf olurdu
10 kavanoz bal 80 TL
02-04-2021, 13:20:54
#7
G4G
Ekonomi çok iyi neyi beğenmiyorsunuz
konularını da dahil et hocam
02-04-2021, 13:20:56
#8
CLass16
bir ara tesbihçiler vardı ki aman aman bunların hepsine rahmet okuturlar
02-04-2021, 13:21:35
#9
BY5664
Yazları sıcak ve sakin, kışları ılık ve kazançlıdır olacaktı hocam
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler