• 02-04-2021, 13:21:44
    #10
    Yapıcak bişey yok hocam bizde cep harçlığımızı böyle çıkartıyoruz
  • 02-04-2021, 13:21:50
    #11
    G4G adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekonomi çok iyi neyi beğenmiyorsunuz konularını da dahil et hocam

    https://www.youtube.com/watch?v=aN3Kxe5umK4
  • 02-04-2021, 13:21:56
    #12
    Seyy it unutulmuş
  • 02-04-2021, 13:23:04
    #13
    drift34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Seyy it unutulmuş
    foruma yılbaşında geldiğim için onu bilmiyorum ama namını öğrendim
  • 02-04-2021, 13:23:53
    #14
    drift34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Seyy it unutulmuş
    o adamın olayı nedir? 😅 geldiğimden beri duyuyorum adını
  • 02-04-2021, 13:25:48
    #15
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o adamın olayı nedir? 😅 geldiğimden beri duyuyorum adını
    Nitelikli D*****dırıcı
  • 02-04-2021, 13:26:31
    #16
    Hocam takipçiniz azmış. Bu şekilde fazla öne çıkmazsınız dilerseniz size %100 organik telafili türk tskipçi yollayabilirim
  • 02-04-2021, 13:28:34
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Ben sizi tht'de görmüştüm, en iyisi size uyguna bir tasarım eğitimi vereyim
  • 02-04-2021, 13:29:01
    #18
    seyithanbulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam takipçiniz azmış. Bu şekilde fazla öne çıkmazsınız dilerseniz size %100 organik telafili türk tskipçi yollayabilirim
    Düşüş Olmasın Ama çok çok ucuz olsun