• 22-10-2008, 11:43:54
    #1
    Üyeliği durduruldu
    öncelikle bende fenerliyim ve sakın ola saçma sapan yorumlar yapmayın bu geyik amaçlıdır. Fakat fanatiğin yaptığı bu manşet çok saçma zaten fanatiğin yazdığı hiçbir habere inanmadım bu zamana kadar şimdi iyicene içine etti

  • 22-10-2008, 11:44:16
    #2
    Verildi yanılmıyorsam.
  • 22-10-2008, 11:48:47
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Verildiyse özür dilerim konuyu kilitliyebilir moderatör arkadaşlar.
  • 25-10-2008, 04:37:05
    #5
    Üyeliği durduruldu
    yap hareketi sonra birde hukiki yola başvur bu nasıl iş o zaman hiç bir resmi izinsiz koymasınlar yani bu direk yapılabilicek bir harekette değil gülay hanım baya çalışmış baksanıza ne kadar ustaca yapmış ... (bir kadına hiç yakışmayan bir hareket açıkcası)
  • 25-10-2008, 13:48:05
    #6
    [media]http://www.fenerbahce.org/pic_lib/2008-10-23_taraftarbasin.jpg[/media]

    Gerçekten kıza yazık. Artık senelerce internette resimlerde, kliplerde döner döner durur..
  • 25-10-2008, 14:11:45
    #7
    ohhh ne güzel istanbul valla. hem hareket çek hemde dava aç madem okadar çok seviyorsun klübünü, o hareketi ne diye yaparsın sen ? hadi kendi taraftarına yapmadın kendi takımına yapmadın.. Sen hangi hakla karşı taraf futbolcu/taraftarına böyle bir hareket yapabilirsin? "komik"