ohhh ne güzel istanbul valla. hem hareket çek hemde dava aç madem okadar çok seviyorsun klübünü, o hareketi ne diye yaparsın sen ? hadi kendi taraftarına yapmadın kendi takımına yapmadın.. Sen hangi hakla karşı taraf futbolcu/taraftarına böyle bir hareket yapabilirsin? "komik"