• 06-11-2006, 02:43:23
    #10
    Üyeliği durduruldu
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saçmalamayın değil saçmalama.Çünkü ben tek başıma bir birey olarak o espriyi yaptım.Ha adı üstünde espri.Eğer bu espri sana rahatsızlık veriyorsaki sanırım öyle olmuş özür dilerim

    İyi geceler.
    amacım zateb kavga çıkarmak değil.

    Yanlış anlaşılmamak.

    Biraz sert çıkmışım galiba.....
  • 06-11-2006, 12:19:03
    #11
    Lynne & Tessa bu konuda daha başarılı...
  • 06-11-2006, 12:55:16
    #12
    Alexis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lynne & Tessa bu konuda daha başarılı...
    ilk verdiğim iki cadolozdan sağdakinin, hareketten sonra kendini toparlaması mükemmel
  • 06-11-2006, 13:14:35
    #13
    Bizim Cadalozlar kadar olamazlar
    [yt]GN8I2SyEiHw[/yt]
    [yt]okbnaJeKbCY[/yt]
    [yt]t9WJ5bCskdY[/yt]
    Flash Tv ye de çıktılar
    [yt]lH-97Z0gtaQ[/yt]
  • 06-11-2006, 16:05:17
    #14
    Üyeliği durduruldu
    sağdaki manyak bişi cidden taklitleri muhteşem şarkıyı onlar sölüyor sandım :P