****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Saçmalamayın değil saçmalama.Çünkü ben tek başıma bir birey olarak o espriyi yaptım.Ha adı üstünde espri.Eğer bu espri sana rahatsızlık veriyorsaki sanırım öyle olmuş özür dilerim

İyi geceler.
amacım zateb kavga çıkarmak değil.

Yanlış anlaşılmamak.

Biraz sert çıkmışım galiba.....