• 19-10-2006, 20:23:59
    #1
  • 19-10-2006, 20:33:17
    #2
    radmin abi banlamazki genelde hitch ve holyboy abi bu ara banlyıor
  • 19-10-2006, 20:44:53
    #3
    Üyeliği durduruldu
    çok güzel ya
  • 19-10-2006, 23:15:34
    #4
    Üyeliği durduruldu
    hadi baba kraloyun u aç ufux çok yaratıcısın kardeşim
  • 19-10-2006, 23:16:51
    #5
    Adminimizbayada kibarmış.Banlayacam teşekkürler
  • 20-10-2006, 00:29:02
    #6
    hiç gulesım yoktu aksam aksam guzel olmus
  • 20-10-2006, 00:57:14
    #7
    Radmin korsan cd işine de girmiş baksanıza cd lere seri üretim yapıyor herhalde
  • 20-10-2006, 02:16:22
    #8
    Korsan Radmin
  • 20-10-2006, 02:20:51
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Radmin evde
    Radmin işte
    Radmin sokakta
    Radmin bizi diskoyada götürsün bari

    Eline sağlık arkadaşım harbiden güzel olmuş