• 20-10-2006, 08:48:02
    #10
    Üyeliği durduruldu
    UfukGedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Radmin korsan cd işine de girmiş baksanıza cd lere seri üretim yapıyor herhalde
    Onlar veritabanı yedekleridir.
  • 25-10-2006, 23:45:56
    #11
    hehehe güzel olmuş..
  • 26-10-2006, 02:54:29
    #12
    UfukGedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Radmin korsan cd işine de girmiş baksanıza cd lere seri üretim yapıyor herhalde
    zhuahuah
    haha resim güzelmiş
  • 26-10-2006, 06:06:09
    #13
    Misafir
    üye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    radmin abi banlamazki genelde hitch ve holyboy abi bu ara banlyıor
    son zamanlarda işlerim aşırı yoğun.
    bu sebeple foruma fazla müdahele edemiyorum
    yokluğum hissedilmiş demekki.
  • 28-10-2006, 19:17:56
    #14
    he walla süper olmuş yavhs.
  • 28-10-2006, 23:53:18
    #15
    Alıntı
    son zamanlarda işlerim aşırı yoğun.
    bu sebeple foruma fazla müdahele edemiyorum
    yokluğum hissedilmiş demekki.
    pardon aynen dediğin oldu eskiden sen banlardın dimi hatırladım
  • 28-10-2006, 23:56:15
    #16
    Misafir
    ALLAH analı babalı buyutsun maaşallah
  • 28-10-2006, 23:57:08
    #17
    sunucuoptimizasyon.com
    hehehe güzeldi ama radminin çocukları kraloyun değilde gamyun.neti aç demelilerdi
  • 07-11-2006, 23:45:09
    #18
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hehehe güzeldi ama radminin çocukları kraloyun değilde gamyun.neti aç demelilerdi
    Hehehe ..