Radmin Ve Çocukları :) - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Radmin Ve Çocukları :)
27
●
1.487
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
Radmin Ve Çocukları :)
1
2
3
4
20-10-2006, 08:48:02
#10
GreedyMemory
Üyeliği durduruldu
UfukGedik adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Radmin korsan cd işine de girmiş
baksanıza cd lere seri üretim yapıyor herhalde
Onlar veritabanı yedekleridir.
25-10-2006, 23:45:56
#11
yigit1907
hehehe güzel olmuş..
26-10-2006, 02:54:29
#12
UndeaD
UfukGedik adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Radmin korsan cd işine de girmiş
baksanıza cd lere seri üretim yapıyor herhalde
zhuahuah
haha resim güzelmiş
26-10-2006, 06:06:09
#13
SweetDreams
Misafir
üye adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
radmin abi banlamazki
genelde hitch ve holyboy abi bu ara banlyıor
son zamanlarda işlerim aşırı yoğun.
bu sebeple foruma fazla müdahele edemiyorum
yokluğum hissedilmiş demekki.
28-10-2006, 19:17:56
#14
samet_M
he walla süper olmuş yavhs.
28-10-2006, 23:53:18
#15
Cem1
Alıntı
son zamanlarda işlerim aşırı yoğun.
bu sebeple foruma fazla müdahele edemiyorum
yokluğum hissedilmiş demekki.
pardon aynen dediğin oldu eskiden sen banlardın dimi
hatırladım
28-10-2006, 23:56:15
#16
spiderbot
Misafir
ALLAH analı babalı buyutsun maaşallah
28-10-2006, 23:57:08
#17
Elazığlı168
sunucuoptimizasyon.com
hehehe güzeldi ama radminin çocukları kraloyun değilde gamyun.neti aç demelilerdi
07-11-2006, 23:45:09
#18
UfuX
Elazığlı168 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hehehe güzeldi ama radminin çocukları kraloyun değilde gamyun.neti aç demelilerdi
Hehehe ..
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler