ne salaklar var :D
55
●1.330
- 03-09-2008, 23:26:37Benimde onun hakkındaki kendi seçimim vardır.Bunada kimse karışamaz.DaBuLyU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-09-2008, 23:27:28Üyeliği durdurulduBizim kendi düşüncelerimizDaBuLyU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
senin düşüncene saygı duyuyorum
benim düşüncemede saygı duy. - 03-09-2008, 23:27:53Üyeliği durdurulduKendi seçimin; karşıdakine hakaret etme hakkı vermez sanamyqatsel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
. - 03-09-2008, 23:30:34Kedi bir hayvandır .Kalkıpta sen insansın dersem olmaz o zaman hakaret etmiş olurum..DaBuLyU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayvan diyorum sevinmesi gerekir.
Not: sizinle tartışmıyorum , yanlış anlamayın.
Noktalı yerleri doldurun işte
. 