DaBuLyU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendi seçimin; karşıdakine hakaret etme hakkı vermez sana .
Kedi bir hayvandır .Kalkıpta sen insansın dersem olmaz o zaman hakaret etmiş olurum..

Hayvan diyorum sevinmesi gerekir.

Not: sizinle tartışmıyorum , yanlış anlamayın.