Konu
ne salaklar var :D
03-09-2008, 23:30:34
#27
myqatsel
DaBuLyU adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kendi seçimin;
karşıdakine hakaret etme hakkı vermez sana
.
Kedi bir hayvandır .Kalkıpta sen insansın dersem olmaz o zaman hakaret etmiş olurum..
Hayvan diyorum sevinmesi gerekir.
Not: sizinle tartışmıyorum , yanlış anlamayın.