• 15-01-2020, 12:59:50
    #10
    PastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mutluluklar geçen kış evlerinde mahsur kaldılar günlerce, evlerin bahçelerine gıda paketleri atıldı havadan evde açlıktan ölmesinler diye..
    Doğa olayları ile ülke ekonomisinin karşılaştırması ne alaka onu anlayamadım
  • 15-01-2020, 13:02:45
    #11
    Göçmenlik Kanada için bir sektördür. Paranızı emer posanızı tükürürler.
  • 15-01-2020, 13:03:19
    #12
    İstediğiniz kadar ev kirası ve sigortaları ekleseniz bile alım güçlerinin bizden 2-3 kat fazla olduğunu değiştirmez. Avantajları olduğu kadar dezavantajları da vardır. Her şey toz pembe değil.
  • 15-01-2020, 13:04:07
    #13
    ZippoTurkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğa olayları ile ülke ekonomisinin karşılaştırması ne alaka onu anlayamadım
    Şöyleki yukarıda arkadaşın belirttiği kira vs giderinin üzerine birde dünya ısınma bedeli ödemekle birlikte bu zaten bir doğa olayı değil oranın gündelik yaşamı, tabi saat usulü çalışıldığı için bu evinden çıkamayan arkadaşlar ücret de alamadılar haliyle oda ayrı bir mevzu ekonomik olarak.
  • 15-01-2020, 13:13:50
    #14
    Nettsted adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağlık sigortası ve ev kirasından bahsetmemişler tabi.
    Ne kadar sağlık sigortası Kanada`da ? ( Ben ücretsiz diye biliyorum sağlık hizmetlerini o yüzden soruyorum )
  • 15-01-2020, 13:27:18
    #15
    1 odaya 1000 dolar vermiştim aylık.
  • 15-01-2020, 13:28:38
    #16
    Güle güle.
  • 15-01-2020, 13:46:05
    #17
    KR@LKSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne kadar sağlık sigortası Kanada`da ? ( Ben ücretsiz diye biliyorum sağlık hizmetlerini o yüzden soruyorum )
    Aylık $2000 kadarcık...
  • 15-01-2020, 13:54:08
    #18
    Nettsted adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aylık $2000 kadarcık...
    Kaynak nedir ?
    İnternette pek çok kaynak var. 2000$ gibi bir rakam yazmıyor hiçbiri