ZippoTurkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doğa olayları ile ülke ekonomisinin karşılaştırması ne alaka onu anlayamadım
Şöyleki yukarıda arkadaşın belirttiği kira vs giderinin üzerine birde dünya ısınma bedeli ödemekle birlikte bu zaten bir doğa olayı değil oranın gündelik yaşamı, tabi saat usulü çalışıldığı için bu evinden çıkamayan arkadaşlar ücret de alamadılar haliyle oda ayrı bir mevzu ekonomik olarak.