• 27-08-2008, 01:35:46
    #10
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Altında demiştim
    Birşey yazmıyor, resmin kalitesinden kaynaklanıyor o bulanıklıklar.
  • 27-08-2008, 01:35:52
    #11
    fazla abartılmış
  • 27-08-2008, 01:39:58
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şu beyazla kapatılan yerin altında ne yazıyor

    galiba benim sitenin ismi : )
  • 27-08-2008, 01:44:46
    #13
    sunucuoptimizasyon.com
    stfrld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    galiba benim sitenin ismi : )

    Bi siteden falan alındıysa kaynağın üstünün kapatılması hoş değil diye dedim ama biri beyaz yerin üstündeki yazıyı söyledi biri resim kalitesi kötü dedi
  • 27-08-2008, 01:49:57
    #14
    herşey süper daha ne istiyorsunuz
    bu arada tv ye üstten bakmayın gözlerinizde demlik gibi olmasın
  • 27-08-2008, 13:19:58
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Şuan evde tek başıma yaşıyorum bizimkiler ist ye taşındı evin halini bi görseniz bi daha yalnız kalmak istemezsiniz.
  • 27-08-2008, 13:26:53
    #16
    Üyeliği durduruldu
    hiddenhazard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan evde tek başıma yaşıyorum bizimkiler ist ye taşındı evin halini bi görseniz bi daha yalnız kalmak istemezsiniz.
    1 hafta tek kaldım evde. Ailem tatile gitti. Çok zor tek yaşamak.. t-shirtlerinizi yıkayan yok, eve geldiğinde yemek yok
  • 27-08-2008, 13:38:49
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Böyle şeyleri anca Türkler akıl edebilir

    Türküm doğruyum zekiyim
  • 27-08-2008, 13:52:36
    #18
    DONDURGAÇLI ÜFÜRGEÇ

    şerefsizim aklıma gelmişti