hiddenhazard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şuan evde tek başıma yaşıyorum bizimkiler ist ye taşındı evin halini bi görseniz bi daha yalnız kalmak istemezsiniz.
1 hafta tek kaldım evde. Ailem tatile gitti. Çok zor tek yaşamak.. t-shirtlerinizi yıkayan yok, eve geldiğinde yemek yok