Konu
Öğrenci Evi-2-
27-08-2008, 13:26:53
#16
Erol
Üyeliği durduruldu
hiddenhazard adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Şuan evde tek başıma yaşıyorum bizimkiler ist ye taşındı evin halini bi görseniz bi daha yalnız kalmak istemezsiniz.
1 hafta tek kaldım evde. Ailem tatile gitti. Çok zor tek yaşamak.. t-shirtlerinizi yıkayan yok, eve geldiğinde yemek yok