Eşek Şakası
11
●310
- 12-08-2008, 01:56:07Üyeliği durdurulduAbi niye böyle bakıyonuz montaj fake sen bak eğlenmene.
MeSsO_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 12-08-2008, 01:58:34Kişisel düşüncemi söyledim.phpcoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen önce bi konuşmana bak.
Eğlenceyi sonraya bırakırız
- 12-08-2008, 02:09:58Üyeliği durdurulduMeSsO_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
MaxiGeyiq kategorisinde bi konu buraya herkes eğleneyim ön kabulüyle girer. - 12-08-2008, 02:19:18Yoo kafana göre herkezin adına konuşamassın.phpcoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Madem eğlenmelik bi konu bu.
Benim yaptığım yorum seni niye bu kadar üzdüde sitem ettin.
Sende eğlenmene bak o zaman gereksiz polemik yaratma burda. - 12-08-2008, 02:21:33Üyeliği durduruldu
