MeSsO_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yoo kafana göre herkezin adına konuşamassın.
Madem eğlenmelik bi konu bu.
Benim yaptığım yorum seni niye bu kadar üzdüde sitem ettin.
Sende eğlenmene bak o zaman gereksiz polemik yaratma burda.
.

ok