• 27-09-2006, 22:28:05
    #1
  • 28-09-2006, 01:03:24
    #2
    bence değil..
  • 28-09-2006, 03:41:45
    #3
    tövbe ramazan ramazan yapılırmı kardeşim yarın oruçluyken görmesin kimse bunu
  • 28-09-2006, 10:41:22
    #4
    yuhanza. bu ne! öldürür lan bu
  • 28-09-2006, 10:56:17
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Tro dur bu
  • 28-09-2006, 11:09:16
    #6
    lan ben değil o beni z...ker
  • 28-09-2006, 13:12:19
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Mutasyon bu
  • 30-09-2006, 18:28:26
    #8
    Böyle 1 tanıdığım olacagina milyar Borcum olsun Taksit Taksit Öderim :S birde söyle düşünelim kadın mı erkek mi Herneyse içi cok Güzel olabilir
  • 02-10-2006, 02:16:35
    #9
    "DAŞŞ GİBİ GARI !!"