• 02-10-2006, 02:18:11
    #10
    o ne beee
  • 02-10-2006, 02:22:41
    #11
    benim niye böyle kaslarım yok
  • 02-10-2006, 02:24:02
    #12
    deli_dana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim niye böyle kaslarım yok
    Hiç özenme iyi bişey değil
  • 02-10-2006, 02:24:37
    #13
    çelimsiz olmak da iyi deil
  • 04-10-2006, 17:39:11
    #14
    bu ne ya korktum valla
    hele o baştaki benden uzak olsun aman aman