• 26-09-2006, 16:06:06
    #1

  • 26-09-2006, 16:57:26
    #2
    O araba ile yolda kalınır mı bea
    adam itmeye kıyamaz...
  • 26-09-2006, 17:00:24
    #3
    ilk resimdeki ekranın sağındaki bayanları gördünmü bana alaycı bakıyolar gibi geldi
  • 30-09-2006, 18:30:34
    #4
    Bence Eglence Olsun Diye İtiyorlar . Başka türlü o arabanın yolda kalmasina imkan vermiyorlar
  • 30-09-2006, 18:46:47
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Şahinden bozma olmasın o araba ?
  • 30-09-2006, 19:35:35
    #6
    Baysal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şahinden bozma olmasın o araba ?
    O zaman doğan görünümlü olurdu
  • 30-09-2006, 20:18:53
    #7
    ya o benımde bozuldu
    çöpe atmıştım ordan almışlar
  • 30-09-2006, 20:51:38
    #8
    Black adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya o benımde bozuldu
    çöpe atmıştım ordan almışlar
    sinek kondu sattım daha güzel olurdu

    harbi komedi.
  • 04-10-2006, 10:51:09
    #9
    Üyeliği durduruldu
    puhahahha süper yaaa