• 04-10-2006, 13:13:26
    #10
    o arabayıda bozdularsa yuh artık
  • 04-10-2006, 13:30:32
    #11
    Üyeliği durduruldu
    o araba benim olsun itmeye razıyım

    zaten türkiye şartlarında ancak iterek kullanırız,buna benzin mi dayanır
  • 04-10-2006, 16:31:49
    #12
    CooL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk resimdeki ekranın sağındaki bayanları gördünmü bana alaycı bakıyolar gibi geldi
    Alaycı baksalar ne olcak hocam kadınlar annem yaşında

    Allah'tan orada fıstık gibi hatunlar yok...
  • 04-10-2006, 22:16:00
    #13
    Üyeliği durduruldu
    arkada 2 velette izliyor
  • 04-10-2006, 22:24:48
    #14
    Annen yaşındamı soldaki okeyde sağdaki hatunu görmedin galiba
  • 04-10-2006, 22:27:37
    #15
    Üyeliği durduruldu
    LPG bağlatmışlardır, gazı bitmiştir
  • 04-10-2006, 22:31:04
    #16
    Ferarriye bi eklenti taktır bakalım noluyo anında elinden alır firma.
  • 07-10-2006, 02:34:44
    #17
    Odurumda ben kalcam yakarım o arabayı orda hem şekil olur