• 11-07-2008, 14:45:52
    #1
    Üyeliği durduruldu


















  • 11-07-2008, 14:49:11
    #2
    Süpersin dostum resmen koptum gülmekten. Uçan dolmuş fikri süper zaten :d
  • 11-07-2008, 14:50:43
    #3
    4 köprünün olduğu resim gerçekten ilginç geldi

    Paylaşım için teşekkürler..
  • 11-07-2008, 14:51:25
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ayda mangal yapmakta çok güzel oluyor
  • 11-07-2008, 14:51:46
    #5
    ahaha seyrantepe olayı ile hakan şükür yuvadan kopuyor bitirdi beni
  • 11-07-2008, 14:52:09
    #6
    Üyeliği durduruldu
    güzel de neden hep galatasaray eleştirilmiş anlayasım yok
  • 11-07-2008, 14:53:11
    #7
    Serdar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayda mangal yapmakta çok güzel oluyor
    Ay'a gidebildiysek yine iyi, Galatasaray'ın durumu vahim, ürkünç bir ortam.
  • 11-07-2008, 15:00:54
    #8
    Hakan Şükür yuvadan kopuyor süper olmuş
  • 11-07-2008, 15:06:28
    #9
    Üyeliği durduruldu
    crazyboycem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güzel de neden hep galatasaray eleştirilmiş anlayasım yok
    sadece GS Eleştirilmedi Hakan Şükürün Hala futbolu bırakmaması ve GS'ınınde Seyran Tepe Projesi için ufak espri yapılmış hepsi bu !