Konu
Yıl 2047 !
11-07-2008, 14:53:11
#7
osenmer
Serdar adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ayda mangal yapmakta çok güzel oluyor
Ay'a gidebildiysek yine iyi, Galatasaray'ın durumu vahim, ürkünç bir ortam.