Erkek - Kadın ve Emo :) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Erkek - Kadın ve Emo :)
20
●
614
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
Erkek - Kadın ve Emo :)
1
2
3
07-07-2008, 14:25:12
#1
froNau
Resim herşeyi özetliyor di mi?
(Resimdeki manayı çıkartamayanlara: Emo'lar genelde hüzünlü, melankolik takıldıkları için resimdeki emo'nun boynu bükük..)
07-07-2008, 14:26:08
#2
EuK
Üyeliği durduruldu
ha-ha-ha
07-07-2008, 14:28:28
#3
teknohaberci
bu emo tabirini son günlerde duymaya başladım.kısaca nedir bu emo ya ?
07-07-2008, 14:39:54
#4
Webing
Üyeliği durduruldu
haha super sey
07-07-2008, 14:46:30
#5
Erol
Üyeliği durduruldu
teknohaberci adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bu emo tabirini son günlerde duymaya başladım.kısaca nedir bu emo ya ?
emo nedir - Google'da Ara
=
emo nedir - Google Görsel Arama
07-07-2008, 14:56:58
#6
Outface
Emo = dEaTh
Bknz :
https://www.r10.net/2076566-post17.html
07-07-2008, 15:05:48
#7
froNau
Emo, Emoticon'dan geliyor (diye biliyorum).
WiKi
'de bayağı bilgi var.
07-07-2008, 15:12:03
#8
ReFLeX
İnsandan kırma insan diyebilmek içinde 1000 tane yalancı şahidin bir araya gelmesiyle anca insan denilebilen kimseler
07-07-2008, 15:22:09
#9
mcsoft
emo emrahtan geliyor.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler