• 07-07-2008, 14:25:12
    #1


    Resim herşeyi özetliyor di mi?

    (Resimdeki manayı çıkartamayanlara: Emo'lar genelde hüzünlü, melankolik takıldıkları için resimdeki emo'nun boynu bükük..)
  • 07-07-2008, 14:26:08
    #2
    EuK
    Üyeliği durduruldu
    ha-ha-ha
  • 07-07-2008, 14:28:28
    #3
    bu emo tabirini son günlerde duymaya başladım.kısaca nedir bu emo ya ?
  • 07-07-2008, 14:39:54
    #4
    Üyeliği durduruldu
    haha super sey
  • 07-07-2008, 14:46:30
    #5
    Üyeliği durduruldu
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu emo tabirini son günlerde duymaya başladım.kısaca nedir bu emo ya ?
    emo nedir - Google'da Ara=

    emo nedir - Google Görsel Arama
  • 07-07-2008, 14:56:58
    #6
    Emo = dEaTh

    Bknz : https://www.r10.net/2076566-post17.html
  • 07-07-2008, 15:05:48
    #7
    Emo, Emoticon'dan geliyor (diye biliyorum).

    WiKi'de bayağı bilgi var.
  • 07-07-2008, 15:12:03
    #8
    İnsandan kırma insan diyebilmek içinde 1000 tane yalancı şahidin bir araya gelmesiyle anca insan denilebilen kimseler
  • 07-07-2008, 15:22:09
    #9
    emo emrahtan geliyor.