Konu
Erkek - Kadın ve Emo :)
07-07-2008, 14:25:12
#1
froNau
Resim herşeyi özetliyor di mi?
(Resimdeki manayı çıkartamayanlara: Emo'lar genelde hüzünlü, melankolik takıldıkları için resimdeki emo'nun boynu bükük..)