• 25-11-2017, 22:55:27
    #1
    Arkadaşlar bu konu kafamı karıştırıyor.
    Dünyanın bi ucu yani kenarı olması lazım değil mi yani çıkış noktası :-)
    Cevaplar icin şimdiden teşekkürler
  • 25-11-2017, 22:56:34
    #2
    Üyeliği durduruldu
    ucu basladığın yerdedir
  • 25-11-2017, 22:57:49
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ankara kardeş ankara sincan
  • 25-11-2017, 22:59:10
    #4
    Dunyanin en ucu kutuplar hocam 0 derece paralel dairesinde.
  • 25-11-2017, 23:01:08
    #5
  • 25-11-2017, 23:02:35
    #6
    Dünyanın ucu doğduğun an.sonu ise son nefesini verdiğin an
  • 25-11-2017, 23:04:49
    #7
    İyide merak ettiğim bu ucuna veya kenarına gidiliyor mu gidiliyorsa nasıl oluyor beni aydınlatırsanız sevinirim :-)
  • 25-11-2017, 23:06:47
    #8
    Dünya yuvarlak olduğundan bir kenarı olması mümkün değil. Trol konu gibi durmuş.
  • 25-11-2017, 23:08:56
    #9
    Olayı küçültelim. Etrafınıza bir bakın bakalım. Küre şeklinde bir cisim varsa elinize alın. Kenari olmasi lazim mi değil mi görürsünüz. Dünyanın düz olduğunu düşenenlerdenseniz hiç etrafıniza bakmayin küreyi falan boşverin ne gerek var. Benden bir çay için