• 10-05-2008, 19:02:36
    #19
    Helal
  • 10-05-2008, 19:04:21
    #20
    gerçekten çok hoş reklam olmuş

    siberalem önceki popülaritesini kaybettiğinden böyle bir reklam yapma gayretinde bulunmuştur diye düşünüyorum. umarım faydalı olur.
  • 10-05-2008, 19:10:02
    #21
    değişik bir reklam olmuş
  • 10-05-2008, 19:12:45
    #22
    Bence gerek seneryo gerek müzük gerekse diger çalışmalarla çok amatörce reklam.
  • 10-05-2008, 19:18:46
    #23
    işte reklam böyle yapılır