Siberalem.com - Tv reklamı
22
●613
- 03-05-2008, 22:22:26bu siberalemin sahibi bi bayandı msnini kırmıştım(lamer değilim) şans eseri kadın yalvarıyordu sana 1 yıllık gold üyelik verirdim bizde ki salaklık ne olmuş o siteye kimse yok bilmem ne dedik bugün tv reklamlarında reklamlara cıkıyor ve o kadar da üyesi olmuş ahh kafa ahh