• 13-04-2008, 01:46:25
    #19
    Bu Ne Yaw Nasıl Alıyo Ağzına ama:P
  • 13-04-2008, 09:52:34
    #20
    myqatsel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oh* ç*ş bu ne .... tövbe est.
    yaratık bu yaratık
  • 13-04-2008, 10:29:55
    #21
    vaşş one be oyle alışı kuvvetli arkadaşın
  • 13-04-2008, 13:54:34
    #22
    Priapos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bkz : "Maymundan 5 dakka önce doğmuş yaratık" repliği*
    *2008 Recep İvedik Filminden
    bilmeyen mi var
  • 13-04-2008, 19:44:13
    #23
    hadi aldı tamam da bi de içinde oynatıyo ya yuh
  • 13-04-2008, 20:00:23
    #24
    Üyeliği durduruldu
    bazen normal bir insan olduğum için dua ediyorum!

    Allahtan böyle doğa üstü şeylerimiz yok