• 11-04-2008, 21:58:50
    #10
    son saniyelerde yaptığı harekelerde ben maymun sanıyorum onu
  • 11-04-2008, 22:02:23
    #11
    Aldı Derken ? Dedım ne ısı var r10 da boyle seylerın tovbe tovbe Adamın agzı köy kapısı gibi masallah almazmı.
  • 12-04-2008, 21:57:10
    #12
    Üyeliği durduruldu
    höst ağza bak yav
  • 12-04-2008, 21:59:13
    #13
    webkit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    don lastigi gibi maşallah.


    Ne olursa olsun ALLAH'ın kulu
  • 12-04-2008, 22:00:41
    #14
    vay hayvan yaa bu insansa biz neyiz biz insansak bu ne?
  • 12-04-2008, 22:15:31
    #15
    waaaayyyy heyywwaaannnn wwaayyyy biri buna insn olduğunu hatırlatsın maymunlar bile onun yaptığını yapmıyor
  • 13-04-2008, 00:51:08
    #16
    maymundan 5 dk önce doğmuş adam,bu ne ya insan olamaz bu
  • 13-04-2008, 01:36:48
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Ağız değil o mağra mübarek
  • 13-04-2008, 01:45:02
    #18
    Bkz : "Maymundan 5 dakka önce doğmuş yaratık" repliği*

    *2008 Recep İvedik Filminden