Oha ya nasıl aldı onu ? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Oha ya nasıl aldı onu ?
23
●
691
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
Oha ya nasıl aldı onu ?
1
2
3
11-04-2008, 21:58:50
#10
UMUT
son saniyelerde yaptığı harekelerde ben maymun sanıyorum onu
11-04-2008, 22:02:23
#11
Maharaja
Aldı Derken ? Dedım ne ısı var r10 da boyle seylerın tovbe tovbe
Adamın agzı köy kapısı gibi masallah almazmı.
12-04-2008, 21:57:10
#12
cenkaraman
Üyeliği durduruldu
höst ağza bak yav
12-04-2008, 21:59:13
#13
Serkan
webkit adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
don lastigi gibi maşallah.
Ne olursa olsun ALLAH'ın kulu
12-04-2008, 22:00:41
#14
Sabri
vay hayvan yaa bu insansa biz neyiz biz insansak bu ne?
12-04-2008, 22:15:31
#15
savi
waaaayyyy heyywwaaannnn wwaayyyy biri buna insn olduğunu hatırlatsın maymunlar bile onun yaptığını yapmıyor
13-04-2008, 00:51:08
#16
oktay
maymundan 5 dk önce doğmuş adam,bu ne ya insan olamaz bu
13-04-2008, 01:36:48
#17
MELS
Üyeliği durduruldu
Ağız değil o mağra mübarek
13-04-2008, 01:45:02
#18
Priapos
Bkz : "Maymundan 5 dakka önce doğmuş yaratık" repliği*
*2008 Recep İvedik Filminden
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler