ben çok güldüm buna
8
●206
- 23-03-2008, 03:48:12malatyada otururken. yeşil sinema diye bir sinema vardi. ordaki yer gosterici kızlar yeri gosterdikten sonra ellerini acip bahsisimi alabilirmiyim diye yüzsüzlük yapiyolardi cok sasirmistim. hatta bir kere bozugum yok dedigimde olsun bozarız diecek kadarda cesaretlilerdi. simdi konyadayım burda herkes kendi bulup oturuyo en güzeli
- 23-03-2008, 03:51:38Kızılırmak sinemasında "yer göstermek görevimizdir, para vermeyiniz" yazıyodu zamanında.scrol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-03-2008, 03:54:05yer gostermek zaten manasız bisey. insanı salak yerine koymaktan baska birseyde degil. aldigin bilette yazıyor b-16-17 mesela. her adli dengesi yerinde insan okuması yazması insan bakıp bulabilir en nihayetinde. tabi film basladigi zaman karanlikta belki calisan kisiler in yardimci olması makul olabilir.Fibonacci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-03-2008, 06:42:50aynen devamscrol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sana bahşiş yok deyince , "çokda şeyimdeydi... o da burda" demiyorlar ama