• 23-03-2008, 03:32:33
    #1
  • 23-03-2008, 03:39:24
    #2
    yok artık
  • 23-03-2008, 03:41:13
    #3
    Süper
  • 23-03-2008, 03:44:23
    #4
    "Sormadan elindeki bilete atlayıp yer gösterdikten sonra bahşiş bekleyen yer gösterici"
  • 23-03-2008, 03:48:12
    #5
    malatyada otururken. yeşil sinema diye bir sinema vardi. ordaki yer gosterici kızlar yeri gosterdikten sonra ellerini acip bahsisimi alabilirmiyim diye yüzsüzlük yapiyolardi cok sasirmistim. hatta bir kere bozugum yok dedigimde olsun bozarız diecek kadarda cesaretlilerdi. simdi konyadayım burda herkes kendi bulup oturuyo en güzeli
  • 23-03-2008, 03:48:20
    #6
    Züper
  • 23-03-2008, 03:51:38
    #7
    scrol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    malatyada otururken. yeşil sinema diye bir sinema vardi. ordaki yer gosterici kızlar yeri gosterdikten sonra ellerini acip bahsisimi alabilirmiyim diye yüzsüzlük yapiyolardi cok sasirmistim. hatta bir kere bozugum yok dedigimde olsun bozarız diecek kadarda cesaretlilerdi. simdi konyadayım burda herkes kendi bulup oturuyo en güzeli
    Kızılırmak sinemasında "yer göstermek görevimizdir, para vermeyiniz" yazıyodu zamanında.
  • 23-03-2008, 03:54:05
    #8
    Fibonacci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kızılırmak sinemasında "yer göstermek görevimizdir, para vermeyiniz" yazıyodu zamanında.
    yer gostermek zaten manasız bisey. insanı salak yerine koymaktan baska birseyde degil. aldigin bilette yazıyor b-16-17 mesela. her adli dengesi yerinde insan okuması yazması insan bakıp bulabilir en nihayetinde. tabi film basladigi zaman karanlikta belki calisan kisiler in yardimci olması makul olabilir.
  • 23-03-2008, 06:42:50
    #9
    scrol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    malatyada otururken. yeşil sinema diye bir sinema vardi. ordaki yer gosterici kızlar yeri gosterdikten sonra ellerini acip bahsisimi alabilirmiyim diye yüzsüzlük yapiyolardi cok sasirmistim. hatta bir kere bozugum yok dedigimde olsun bozarız diecek kadarda cesaretlilerdi. simdi konyadayım burda herkes kendi bulup oturuyo en güzeli
    aynen devam
    sana bahşiş yok deyince , "çokda şeyimdeydi... o da burda" demiyorlar ama