malatyada otururken. yeşil sinema diye bir sinema vardi. ordaki yer gosterici kızlar yeri gosterdikten sonra ellerini acip bahsisimi alabilirmiyim diye yüzsüzlük yapiyolardi cok sasirmistim. hatta bir kere bozugum yok dedigimde olsun bozarız diecek kadarda cesaretlilerdi. simdi konyadayım burda herkes kendi bulup oturuyo en güzeli
Kızılırmak sinemasında "yer göstermek görevimizdir, para vermeyiniz" yazıyodu zamanında.