2 Sevgili varmış..
12
●341
- 07-03-2008, 01:25:24Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Bence olan gene asker olan arkadaşa olur (Erkek olana
) olur 
TayFun KesKin - 07-03-2008, 14:14:55usta sen neden her mesajın altına ismini yazıyorsunTayFunKesKin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bunu daha önce de okumuştum ve gerçekten zekice düşünülmüş birşey
) olur 